Tel: 0727 412 660   0 produse in cos

CUM COMAND 
Comanda pe site:
Pentru a lansa o comanda prin intermediul magazinului online va rugam sa ne furnizati doar informatiile strict necesare finalizarii comenzii.
Alegeti produsul dorit si apoi faceti click pe simbolul "Adauga in cos" sau "Solicita oferta". Produsul va ajunge in cosul de cumparaturi.
Pentru vizualizarea produselor alese faceti click pe „Cosul de cumparaturi”. Pentru a trimite comanda faceti click pe butonul "Trimite comanda".
Comanda telefonica sau prin SMS:
Pentru comanda telefonica sunati la numerele de telefon: +4 0212561100 +4 0742 271 040; +4 0727 412 660.
In cazul in care toti operatorii sunt ocupati, va rugam sa ne lasati un SMS la unul din numerele de mai sus.

Comanda la punctul de lucru:
Comenzile la punctul de lucru al SC Rodomar International S.R.L. („Rodomar”) se pot plasa oricand in timpul programului de lucru.
Comanda, comanda fara operator:
Daca toate produsele din cosul de cumparaturi sunt in stocul magazinului se poate lansa Comanda fara operator. La trimiterea comenzii, toate produsele vor fi automat rezervate din stoc, iar comanda va fi pregatita pentru livrare.
Produsele sunt rezervate din stoc pentru 24 ore lucratoare.
Livrarea la sediu - daca a fost aleasa ca metoda de livrare, nu mai este necesara interventia unui operator, comanda poate fi ridicata oricand in timpul programului de lucru. Daca doriti achitarea prin ordin de plata va fi necesar sa solicitati emiterea unei facturi proforme.
Livrarea prin curier - in acest caz va fi necesara interventia unui operator pentru a face programarile pentru livrare. In cazul in care comanda nu se achita ramburs, va fi necesara achitarea contravalorii comenzii inainte de livrare.
Preturile sunt actualizate zilnic. Preturile din comenzi sunt valabile 5 zile din momentul confirmarii acestora. Disponibilitatea se poate modifica oricand pe parcursul procesarii comenzii.
Discount-urile, reducerile si promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil. Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.
Rodomar negociaza cu furnizorii cele mai bune preturi si le ofera clientilor si partenerilor.
Pentru achizitionarea unor produse care nu sunt in stoc se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea totala a comenzii.
Asamblarea sistemelor sau personalizarea comenzii presupune achitarea unui avans de minim 30% din valoarea acestuia. Avansul se achita exclusiv dupa confirmarea primita de la Consultantul Rodomar privind compatibilitatea si disponibilitatea componentelor.
Avansul se poate achita prin transfer bancar / depunere in cont, sau numerar de Persoane Juridice la sediul / punctul de lucru Rodomar.
Produsele comercializate prin intermediul www.hidropompe.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie / manualul de instalare, dupa caz.
Datele de contact, datele de facturare:
Persoanele fizice vor comunica CNP-ul si persoanele juridice CIF-ul (cu sau fara RO) in vederea emiterii Facturii Fiscale si Certificatului de Garantie.
Datele de contact sunt numele, numarul de telefon (de preferat numar de telefon mobil), adresa de mail, adresa de livrare.
In absenta contactului comenzile se anuleaza dupa 48 de ore lucratoare de la inregistrarea acestora.

DISPONIBILITATE PRODUSE
In stoc - Produsul se afla in stocul fizic al depozitului Rodomar si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24-48 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma confirmarii comenzii de catre Vanzator. Stocul este actualizat in timp real.
In stoc furnizor- Produsul este disponibil in stocul furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al furnizorilor. Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
Nu este indicat stocul - Nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Contactati un operator in vederea comunicarii termenului de livrare
La comanda in X zile * - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si platii avansului.
* Pentru unele produse este posibil sa fie solicitata plata in avans, partial sau integral.

LIVRARE
Termen de livrare
Comenzile se pot livra:
Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul Rodomar. Livarea se poate face la punctul de lucru Rodomar sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
Pentru comenzile ale caror componente se asambleaza sau se testeaza, termenul de livrare va fi cel agreat cu Consultantul de Vanzari Rodomar.
In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.
Metode si costuri de livrare
Costurile de transport cu afisate la fiecare produs, in cazul in care se comanda mai multe produse, acesta se calculeaza pentru intreaga livrare la tariful cel mai mare pentru unul din produse + 1 leu/kg.

PLATA PRODUSE
Ramburs (numerar la curier)
Aceasta modalitate de plata permite achitarea comenzii in momentul livrarii.
Eliberarea chitantei se face de catre firma de curierat.
Limita legala de plata este de 5.000 RON.

Transfer bancar
Plata se face in baza facturii proforma emise de catre Rodomar Internationa S.R.L., dupa confirmarea disponibilitatii produselor. In cazul in care nu aveti cont bancar, puteti efectua depunere in contul Rodomar International S.R.L..
Factura proforma este valabila 2 zile de la emitere, iar livrarea produselor se efectueaza dupa intrarea banilor in contul Rodomar.
Pentru ca plata sa poata fi asociata comenzii dumneavoastra, trebuie ca pe ordinul de plata sa fie mentionat numarul facturii proforma.
Plata prin transfer bancar efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscala trebuie facuta doar din contul respectivei Persoane Juridice.

Depunere in cont
Plata prin depunere in cont efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscala trebuie facuta sub conditia mentionarii pe Ordinul de Plata a entitatii juridice platitoare, a numarului proformei si  nu a persoanei fizice care efectueaza depunerea.
Numerar la sediu doar pentru Persoane Juridice.
Daca doriti ridicarea comenzii de la sediul nostru aveti posibilitatea sa o achitati si numerar.
Doar persoanele juridice pot achita in numerar la sediu sau punct de lucru si in limita maxima de 5.000 RON pe zi.

RETURNARE SI GARANTII
Politica de returnare
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum ┼či pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr. 34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Cumparator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Nu se accepta pentru returnare produsele care nu mai corespund cu starea initiala a produsului.
Ex: - Deteriorare produs;
- Zgarieturi, indoiri, urme de lovituri;
- Lipsa ambalajului;
- Urme vizibile de montaj.
Rambursarea sumei achitate: 
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 30 (treizeci) zile de la data primirii produsului de la Consumator .
Exceptii:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
- Produsele care nu sunt in stoc si au fost livrate ca urmare a comenzii ferme a Consumatorului si a platii avansului;
- Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
Ex. - Tablou automatizare si protectie cu motor 15 kW 380V;
- Cablu submersibil la lungimea de 25 m;
- Prelungire cablu electropompa submersibila;
- Electropompa cu caracteristici specifice indicate de client / convenite cu clientul.
- Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Exercitarea dreptului de retragere 
Pentru a informa Rodomar cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul trebuie sa completezeFormularul de contact cu indicatia "Returnare produs".

Conditii de garantie
Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator / importator se solutioneaza la punctul de lucru Rodomar prezentat in pagina de contact de catre Rodomar, prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea Cumparatorului, expedierea se va face prin intermediul curierului sau direct de catre Cumparator. Solutionarea garantiei se face in termenul de solutionare prevazut in certificatul de garantie.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor etc. precum si produsele care au fost instalate necorespunzator. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. 
Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document. Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate.
Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
Credit note (stornare produse)
Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu alte produse cu performante similare vor fi stornate.
Contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea facturii de storno. Comenzile care folosesc partial sau integral sume provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza prezentarii unui act de identitate valabil.